Ферстаппен вступив у конфлікт з Расселом, але фінішував першим: підсумки Гран-прі Катару в Формулі-1.


Суперечка між Ферстаппеном і Расселом

Ще до того, як стартував основний етап Гран-прі Катару, гонщики змогли значно підвищити інтерес до цього заходу. Макс Ферстаппен, який на попередньому етапі здобув свою четверту перемогу в сезоні Формули-1, зайняв перше місце в кваліфікації, випередивши пілота Mercedes Джорджа Рассела всього на 0,055 секунди.

Здавалося, що ситуація вже прояснилася. Макс мав стартувати першим у основній гонці, але несподівано Джордж Рассел висловив звинувачення на адресу нідерландця, стверджуючи, що той нечесно відібрав у нього перемогу в кваліфікації. За словами Рассела, під час третього сегмента Ферстаппен рухався повільно, що змусило британця, який готувався до свого останнього заїзду, ухилятися від можливого контакту. Рассел також зазначив, що потрапив у гравій, що, на його думку, пошкодило днище його боліда і завадило здобути перемогу в кваліфікації.

Фото: EPA/UPG Нідерландець Макс Ферстаппен під час Гран-прі Катару

Щоб розібратися в конфліктній ситуації, Ферстаппена запросили на засідання стюардів. В результаті, гонщика Red Bull оштрафували та позбавили його поул-позиції.

Я не міг у це повірити – отримати штраф. Але в наш час, чесно кажучи, мене вже нічого не дивує. Це не приносить мені радості, проте в певний момент доводиться просто йти далі. Я намагався бути ввічливим, і, можливо, саме це стало помилкою. Я не хотів підводити тих, хто готувався до швидкого заїзду. Але, намагаючись проявити ввічливість, я в підсумку отримав штраф. Я намагався пояснити це, але здавалося, що мої слова просто втрачаються в повітрі.

Коли я опинився в кімнаті стюардів, мене охопило сильне здивування від того, що відбувається навколо. Відверто кажучи, я відчував глибоке розчарування, адже, на мою думку, ми всі тут один одного поважаємо. Протягом своєї кар'єри я вже не раз бував у цій кімнаті разом із гонщиками, з якими змагався, і жодного разу не бачив, щоб хтось намагався підставити іншого так відкрито. Я втратив всю повагу до Рассела, - прокоментував Макс після отримання штрафу.

Інцидент на старті

Незважаючи на обставини, Ферстаппен все ж вийшов на перше місце: на стартовому повороті основної гонки він випередив не лише Джорджа Рассела, а й Ландо Норріса, ставши лідером. Проте, його перевага тривала недовго – у першому колі трапилася аварія між Франко Колапінто з Williams та Естебаном Оконом з Alpine, які зіткнулися з Ніко Гюлькенбергом з Haas, внаслідок чого на трасу виїхав автомобіль безпеки.

Фото: EPA/UPG Формула-1. Гран-прі Катару

Проблемы компании Mercedes

Це був не єдиний раз, коли автомобіль безпеки з'являвся на трасі. На середині гонки Гемілтон і Рассел почали скаржитись на боліди, мовляв, керувати ними надзвичайно складно. На 34-му колі Льюїс проколов колесо. Цікаво, що зробив він це синхронно із пілотом Ferrari Карлосом Сайнсом. Саме тоді на трасі знову з'явилась машина безпеки.

Зображення: EPA/UPG Макс Ферстаппен рухається слідом за машиною безпеки.

Пригоди Mercedes на цьому етапі тривають: Гемілтон отримав штраф у 5 секунд за фальстарт і завершив гонку на 12-му місці, хоча стартував з шостої позиції (інформація від Lb.ua). Натомість його товариш по команді показав значно кращий результат. Расселу вдалося фінішувати на четвертому місці, хоча він розпочинав гонку з поул-позиції. Чи не стало це наслідком конфлікту з Ферстаппеном?

Дуель Ферстаппена і Норріса

Протягом перегонів ці двоє змагалися за звання переможця. Але, як неочікувано, на результат вплинув... санкційний штраф. Ландо Норріс був покараний 10-секундним штрафом за те, що не зменшив швидкість після сигналу жовтого прапора.

Зображення: EPA/UPG Ландо Норріс за кермом Mclaren під час змагань.

Цікаво, що у трансляцію потрапив момент, коли Ферстаппен вказав команді на те, що Норріс порушив правила. У підсумку все відбулося за планом Макса, адже штраф відкинув Норріса від трійки лідерів. За підсумками змагань він фінішував десятим, а от Ферстаппен без проблем святкував свою першу перемогу у статусі чотириразового чемпіона Формули-1. Друге місце посів Шарль Леклер, відставши від лідера на 6 секунд, третім приїхав Піастрі.

Варто також відзначити китайського пілота Чжоу Гуанью, який сенсаційно став восьмим та заробив дебютні очки у сезоні для Kick Sauber.

Кубок конструкторів

Хоча в особистому заліку Формули-1 усе вже вирішено, боротьба за Кубок конструкторів продовжується. Фінальну перемогу визначать на основі результатів останньої гонки сезону.

Після передостаннього етапу Формули-1 у заліку Кубка конструкторів продовжує лідирувати McLaren з 640 очками. На противагу, Ferrari зберігає шанси на корону.

Оновлений підрахунок Кубка конструкторів після Гран-прі Катару (топ-5):

McLaren leads with 640 points, followed by Ferrari at 619, Red Bull with 581, Mercedes at 446, and Aston Martin rounding out the list with 92 points.

Лише через тиждень, 8 грудня, в Абу-Дабі пройде фінальний Гран-прі цього сезону.

Related posts